Review: Paleta Nude Tude de la The Balm (de data aceasta, cu femei)

Știu că după ce ați citit titlul, ori v-ați încruntat, ori ați ridicat din sprâncene. Așadar, îmi revine datoria de a vă lumina. La sfărșitul lunii septembrie a anului trecut postam un review al paletei Nude Dude vol.2 de la The Balm, una dintre cele mai… obraznice (hihi!) palete de farduri pe care am văzut-o până acum. Dacă nu vă amintiți despre ce e vorba, ei bine…:

IMG_3140

IMG_3142

Ce-i drept, am cam abuzat de ei, însă sunt sigură că le-a plăcut. Sunt, în continuare, foarte mulțumită de această paletă și, cu siguranță, o voi cumpăra ori de câte ori va fi nevoie. Rămâne una dintre preferatele mele, mai ales pentru textura catifelată a fardurilor și nuanțele calde.

Acum, să trecem la femei. La acest tip de femei:

IMG_3127

IMG_3131

Minunăția de mai sus e ,,soră” cu cea despre care am scris anul trecut. Nuanțele m-au cucerit pe loc, fardurile nu sunt prăfoase și au aceeași textură fină, catifelată, care, la o primă vedere,  te păcălește, dându-ți impresia că sunt cremoase. Paleta conține atât farduri mate, cât și sidefate, toate foarte pigmentate.

Nu pot spune că e mai puțin obraznică decât varianta cu bărbați. Ba chiar aceasta dezvăluie ceva mai mult. Dacă vă uitați atent, domnii din prima paletă au prosoape pe ei (ACUM am văzut asta, mi-a luat șase luni să văd că ei, de fapt, sunt acoperiți), pe când domnițele, nu.

IMG_3132

Lăsând la o parte designul (foarte reușit, din punctul meu de vedere), paletele excelează în ceea ce privește calitatea. După cum vă puteți da seama din swatch-uri, fardurile au un pigment foarte puternic, chiar și utilizate fără niciun fel de primer. Nu am avut ocazia să realizez un machiaj cu ele până acum, însă, având în vedere cum arată aplicate direct pe piele, cu siguranță îmi vor întrece orice așteptare când le voi folosi împreună cu o bază.

Nu îi pot găsi niciun minus, nici de-ar fi să îl caut. Aș spune că pensula e în plus, pentru că ambele capete sunt în unghi și nu pot fi folosite pentru aplicarea sau blenduirea fardurilor. În rest, paleta este foarte practică, ușor de folosit și are inclusă o oglindă suficient de mare pentru a te putea machia fără probleme.

Ambele palete, dar și alte produse de la The Balm, pot fi găsite atât pe anumite site-uri din România (în acest caz, însă, nu garantez că sunt autentice), cât și în magazinele Marionnaud din țară. Dacă tot am adus vorba, în acest weekend Marionnaud a redus cu 20% toate produsele, așa că nu strică să aruncați un ochi și pe site-ul lor. Oferta este valabilă exclusiv online, în perioada 17-19 martie 2016, în limita stocului disponibil. Spor la cumpărături!

Cu drag,

Dana💎

Lasă un răspuns

