2016, pe scurt

Inițial, m-am gândit să vă transmit gândurile și sentimentele mele față de 2016 și urările pentru 2017 printr-o postare mai amplă, pe Facebook. Apoi, mi-am dat seama că meritați mai mult de atât. Meritați mai mult decât clasicul ,,La mulți ani!” urmat de ,,Fie ca…”.

Pentru mine, 2016 a fost (și încă este, la momentul scrierii și publicării acestui articol) un an superb. Mă tot uit la ultimul cuvânt din propoziția anterioară- ,,superb”- și mi se pare că nu e îndeajuns de puternic pentru a descrie anul prin care am trecut, iar asta nu poate decât să mă bucure.

Am avut atât de multe realizări, pe toate planurile, am reușit să-mi împlinesc majoritatea dorințelor, să accept că cele care nu s-au împlinit încă o vor face la momentul potrivit și că cel mai bine e să las viața să curgă în ritmul ei, fără să grăbesc nimic. Am crescut, am evoluat foarte mult într-un an și, trebuie să spun asta, îmi place la nebunie cine am devenit. Sunt recunoscătoare pentru tot. Inclusiv pentru momentele dificile, pentru că și ele au un rol foarte important in evoluția noastră. Am învățat să trăiesc, nu doar să exist.

Pe lângă toate lucrurile minunate și învățăturile cu care am fost binecuvântată în 2016, consider că una dintre cele mai mari realizări este faptul că am cunoscut foarte mulți oameni minunați. Le-am cunoscut pe ele, o mână fete pline de viață, iubitoare de modă și de frumos, cărora le mulțumesc că m-au primit în grupul lor cu brațele deschise. Am cunoscut și am avut ocazia de a discuta cu persoane pe care, acum câțiva ani, le urmăream doar la TV sau pe Facebook/Instagram. Am cunoscut un suflet care, prin exemplul personal, mi-a dovedit, încă o dată, că totul e posibil atunci când ai în preajmă persoana/persoanele potrivite, chiar dacă toata lumea îți spune că nu poți face, fizic, un anumit lucru (La mulți ani, Ancuță dragă!).

De departe, însă, cel mai frumos și important lucru ce mi s-a întâmplat în 2016 este că am ajuns la sfârșitul lui avându-i pe toți ce dragi lângă mine, sănătoși și fericiți, că îi pot strânge în brațe atunci când îmi doresc sau că îmi vor răspunde la telefon ori de câte îi voi suna . Știu că, în viața de zi cu zi, acestea sunt lucruri aparent banale, pe care nu le prețuim atât cât merită. Din păcate, abia atunci când nu mai putem face asta, ne trezim la realitate.

Mulțumesc 2016! Te iubesc! Sună ciudat să-i zici unui an că îl iubești? Bine. Atunci am să-i zic ,,Te iubesc!” și lui 2017. Acum sunt doi ani.

 Vouă, înainte de urările de rigoare, vreau să vă mulțumesc pentru că ați fost și sunteți alături de mine. Să ne ,,citim” (și, de ce nu, auzim- da, am planuri mari pentru anul ce vine în ceea ce privește blogul) cu bine și în 2017. Vă doresc din suflet să găsiți puterea de a vă materializa toate dorințele, de a vă aduce pacea și liniștea în suflet și de a vă iubi, cu adevărat, pe voi înșivă. La mulți ani…în care să TRĂIȚI! De existat, poate oricine exista. 

Abia aștept să înceapă. Cu siguranță mă așteaptă un an minunat. Un an pe care îl voi parcurge având capul sus, privirea înainte și ambiția de înflori din ce în ce mai frumos pe zi ce trece. Așa cum o voi face toată viața și așa cum vă sfătuiesc și pe voi să o faceți!

diamonds-56

 

Cu drag,

Dana💎

 

Lasă un răspuns

