A fost odată ca niciodată cea de-a doua ediție a unui eveniment numit BazART…

Acum două săptămâni a avut loc a doua ediție BazArt, despre care v-am vorbit într-un articol precedent. Fiind prezentă pentru prima dată la un astfel de eveniment în calitate de blogger, am fost fascinată de tot ce s-a întâmplat în ziua respectivă (nici măcar nu se terminase, iar eu spuneam că mai vreau și întrebam când e următoarea ediție).

Încerc să-mi adun gândurile și să vă povestesc în ordine cronologică tot ce s-a întâmplat în acea duminică, însă de fiecare dată îmi aduc aminte de altceva și altceva și retrăiesc, în același timp, entuziasmul acelor momente.

Nici nu știu ce mi-a placut mai mult. Să fie atmosfera plină de energie pozitivă și râsetele ce se auzeau în permanență în jurul meu? Hăinuțele care așteptau, cuminți, pe umerașe, să fie probate și să reintre în circuit? Conferința numită ,,D’ale designului: viziune și misiune” cu Ioana Ciolacu și Mihaela Glăvan? Faptul că am cunoscut și interacționat cu oameni minunați, iubitori de frumos, printre care și Sandra Bendre, Deea Codrea și Manuela Lupașcu, pe care le urmăresc încă de înainte să-mi deschid blogul? Pozele la minut?

Răspuns: ăăăăă…tot.

Oricât m-aș chinui să descriu în cuvinte ziua de 11 decembrie 2016 știu că nu voi reuși să redau cu exactitate acea atmosferă, așa că vă las un link cu pozele făcute de fotograf (click aici).

But…that’s not all! Am făcut și eu câteva poze.

img_1058

img_1139

img_1144

img_1114

Mi-am luat o steluță fermecată de la Mr. House

img_1121

…și un pulover ochios (aici s-a activat make-up artistul din mine), pe care îl veți vedea curând într-o ședință foto.

img_1123

Am găsit minunăția asta de la Vogel Bags în goodie bag-ul primit și pur și simplu o iubesc!

img_1135

Poza la minut făcută cu ,,misterioasa” Adriana, cea care are grijă întotdeauna ca pozele mele să fie superbe.

Vreau să le felicit pe Andreea Chirilă și Ramona Cervenciuc pentru organizarea evenimentului, proces în care au pus mult suflet și să vă mulțumesc vouă, celor care ne-ați călcat pragul. Ne vedem la cea de-a treia ediție BazArt!

Cu drag,

Dana💎

Lasă un răspuns

