Ținută de iarnă în trei culori

Bine…o culoare și două nonculori.

Ultimul articol în care am încercat să vă prezint un outfit de toamnă s-a transformat, mai mult, într-un articol motivațional care, totuși, v-a mers la suflet și pentru care am primit un feedback minunat (mulțumesc!). Am reușit, printre altele, să vă vorbesc puțin despre ținuta respectivă și să vă arăt niște poze (găsiți articolul aici). Acum trecem direct la subiect.

Ținuta pe care v-o propun este o formată din trei texturi și culori total opuse, dar care se completează de minune, așa că, dacă nu sunteți hotărâte ce stil să adoptați într-o zi (black panther ori whi…pink swan?), puteți lua câte puțin din fiecare. Este perfectă pentru zilele geroase, pantalonii fiind îmblăniți pe interior iar puloverul extrem de călduros (nu am mai avut niciun pulover care să îmi țină atât de cald).

img_4291

Paltonul are și el povestea lui. Țineți minte că pe 17 noiembrie s-a deschis H&M în Iulius Mall? Dacă nu, v-am povestit depre asta aici. V-am mai spus și că mi-am luat de la ei un palton pe care să îl personalizez așa cum îmi doresc. Îmi căutam, de ceva timp, unul în stil army, dar care să nu aibă o croială dreaptă, pentru că nu mă avantajează deloc. Cum nu am găsit nimic să îmi vină așa cum îmi doream, am decis să iau un palton ale cărui cusături se apropie de acest stil și să îl ,,transform”. Tot ce a trebuit să fac a fost să îi schimb nasturii și…voilà!

img_4332

img_4333

Nu e prima dată când îmi modific hainele încât să îmi fie pe plac și vă sfătuiesc și pe voi să faceți asta. În loc să mă dau bătută, prefer să profit de creativitatea cu care am fost înzestrată. Cel mai des fac asta cu perechile de pantaloni/blugi, mai ales cu cei decupați în zona genunchilor. Am probat atât de multe perechi de acest fel în magazine încât m-am obișnuit cu faptul că tăietura, în loc să fie pe genunchi, ajunge pe undeva aproape de gleznă, așa că îi cumpăr ,,întregi” și mă ocup de ei acasă.

Am ales ca geanta, cizmele și mănușile să fie negre, pentru a nu încărca, din punct de vedere coloristic, ținuta. Cu scopul de a crea un echilibru, am adăugat genții un accesoriu cu aceeași culoare și textură ca cele ale puloverului. Atenție, însă, vă spun din proprie experiență, nu lăsați o geantă care are un astfel de accesoriu în apropierea unei pisici. Just…don’t.

decupat

img_4317

În poze port:

Palton H&M

Pulover Clockhouse

Pantaloni Bershka

Geantă Bershka

Accesoriu geantă H&M

Mănuși H&M

Cizme CCC

Acestea fiind spuse, vă doresc spor la cumpărături, inspirație și foarte multă răbdare, având în vedere agolmerația care a fost în magazine zilele acestea. Nici măcar nu îndrăznesc să-mi închipui cum va fi în săptămâna ce urmează.

Cu drag,

Dana💎

Lasă un răspuns

