H&M a ajuns în Iulius Mall, Iași, iar eu am fost acolo să îi urez ,,Bun venit!”

Astăzi, 17 noiembrie 2016, s-a deschis în Iulius Mall, Iași, un nou magazin H&M și, bineînțeles, am spus și eu ,,prezentă!”, mai ales că urma să mă întâlnesc și cu un prieten drag. Am intrat relaxată în Iulius Mall, nimic nu părea neobișnuit…până am ajuns la scările rulante care ar fi trebuit să mă ducă la etajul 1. M-au dus, de fapt, spre o mare de oameni care aplaudau, strigau, dansau și așteptau tăierea panglicii roșii.

Mi-a plăcut foarte mult modul în care a fost inaugurat magazinul și anume coregrafia simpatică executată de echipa H&M înainte de tăierea panglicii. Au dat dovadă de originalitate și au știut să întrețină mulțimea nerăbdătoare.

Sincer, nu mă așteptam să fie atât de multă lume încât să blocheze, aproape, o parte din etaj, așa că am așteptat să se mai elibereze zona și apoi am întrat și eu în magazin. Primul lucru pe care l-am făcut a fost să îl caut pe Teo, acel prieten de care vă vorbeam și să schimb câteva vorbe cu el. Nu de alta, dar intuiam că după primele 10 minute de la deschidere, cozile de la cabinele de probă și casele de marcat vor deveni interminabile și nu-și va mai vedea capul de treabă. Am avut dreptate.

Dacă vă întrebați ce legătură are el cu H&M, ei bine, Teo face parte din echipa magazinului H&M din Polus Mall, Cluj (asta ca să știe fanele unde îl pot găsi) și a venit pentru câteva zile să dea o mană de ajutor noilor colegi din Iași.

img_0600

Magazinul mi s-a părut altfel decât celelalte magazine H&M pe care le-am văzut până acum. Este foarte mare (se întinde pe două etaje), elegant și bine organizat. Are foooaaarte multe oglinzi (yay!) și, în combinație cu lumina din magazin, se crează o atmosferă foarte glamuroasă (sună ciudat, dar chiar asta mi-a venit în minte încă de la intrare). Din păcate nu am reușit să fac destule poze pentru că erau atât de multe persoane în magazin încât, în orice direcție îndreptam telefonul, cineva intra în cadru, așa că, fără să intenționez asta, v-am dat motiv să mergeți și să vedeți ,,minunea” cu ochișorii voștri.

Prima poză dintre cele două de mai jos e făcută într-un moment de-a dreptul miraculos.

img_0603

img_0606

Pentru că nu puteam să plec cu mâna goală, mi-am cumpărat un palton pe care să îl personalizez cum îmi place mie (fac asta foarte des, pentru că, de multe ori, nu găsesc haine exact așa cum îmi doresc sau dacă le găsesc, îmi sunt mari și pur și simplu le ,,transform”) și pe care îl veți vedea în următoarele ședințe foto. Gogoșile nu sunt pentru a rezolva problema hainelor mari, pentru că nu e nicio șansă să reușesc asta mâncând, gogoșile sunt pentru a-mi îmbrăca papilele gustative (artistic as f#*k).

img_0619

Well, consider că deschiderea unui magazin H&M e de foarte bun augur pentru Iulius Mall și observ că, în ultimul timp, din ce în ce mai multe branduri pe placul meu și, cu siguranță pe placul a multor alte persoane, își fac apariția aici.

Spor la cumpărături!

Cu drag,

Dana💎

Un gând despre “H&M a ajuns în Iulius Mall, Iași, iar eu am fost acolo să îi urez ,,Bun venit!”

Lasă un răspuns

