,,Lucruri” care mă fac fericită (I)

Duminica aceasta am lansat pagina de Facebook a blogului, We are diamonds by Dana (click pe numele paginii pentru a ajunge la ea) și, cu această ocazie, v-am pregătit și un concurs (îl găsiți aici). În cadrul acestui concurs, printre altele, v-am rugat să îmi lăsați un comentariu cu titlul unui articol pe care ați vrea să îl găsiți pe blog și…iată!

Pentru început, vreau să vă spun că, pentru mine, fericirea, nu e starea aia de euforie, în care sari în sus de bucurie non-stop și totul e roz, ci, mai degrabă, e o stare de liniște sufletească, de pace, de împlinire.

Un alt aspect pe care vreau să îl lămuresc ține de faptul că nu lucrurile sau experiențele în sine mă fac fericită. Și nici persoanele din jur nu sunt responsabile pentru fericirea mea. Eu ALEG să fiu fericită în orice împrejurare, în legătură cu unul sau mai multe lucruri, pentru că nu mă ajută cu nimic să văd, constant, partea goală a paharului. Da, fericirea vine din interior și da, pentru mine, fericirea chiar stă în lucruri ,,mărunte”, pe care oamenii le au și le consideră neînsemnate sau pe care le fac zilnic, dar uită, cu desăvârșire să le prețuiască.  Și sunt multe (paradoxal, majoritatea nu sunt lucruri)! Așa că am decis să vorbesc despre ele în două articole.

  1. Părinții, surorile (da, am scris bine, e vorba despre o prietenă foarte bună, pe care am ,,adoptat-o”) și iubitul meu. Best family ever. Atât am de spus aici, alte cuvinte ar fi inutile.
  2. Noel (animalele, în general). Noel este un ,,veveriț siberian”, pe care îl am de 7 ani, din cauza căruia mama a schimbat 3 perdele până acum și care are gusturi foarte fine în ceea ce privește mobila (nu roade decât ce e nou sau din lemn de foarte bună calitate). But… it’s so fluffy!
  3. Timpul cu mine. Am mai vorbit, în treacăt și în alt articol despre asta. Mi se pare esențial să petreci timp numai tu cu tine, să te plimbi în liniște, să mergi la un film, să te descoperi cu adevărat. Nu, nu înseamnă că ești antisocial dacă faci asta o dată pe săptămână, ci înseamnă că, pentru câteva ore, te deconectezi de gândurile, opiniile, ideile celorlalți și le asculți pe ale tale.
  4. Să dăruiesc. Se pare că limbajul meu afectiv e cel al darurilor. Pun foarte mult suflet în cadourile pe care le fac, sunt foarte atentă la preferințele celor din jur și nu aștept o ocazie anume să îi surprind cu ceva.
  5. Moda și machiajul. Mai are rost să explic?diamonds-33
  6. Să scriu. Ceea ce tocmai fac, altfel nu ar mai exista blogul.
  7. Călătoriile. Era o vorbă: ,,If travelling was free…bye!”
  8. Muzica.
  9. Dansul. Am făcut, în copilărie, atât dans sportiv cât și dans modern și a rămas, în continuare, una din marile mele pasiuni, deși, momentan, nu mai practic.
  10. Sportul. Îmi dă o stare de bine, iar satisfacția pe care o am atunci când văd rezultatele muncii mele în oglindă sau poze mă motivează să continui.
  11. Mersul la cumpărături. Again, e nevoie să explic?
  12. Îmbrățișările sincere. Adică acele îmbrățișări în care efectiv simți bucuria persoanei respective de a te revedea.
  13. Oamenii care îmi zâmbesc înapoi. Înseamă că, zâmbind, le-am transmis o stare de bine și, poate, le-am făcut ziua mai frumoasă măcar pentru câteva clipe.
  14. Ploile calde de vară. Dacă nu ați încercat până acum, în loc să fugiți de ploaie, stați 2-3 minute cu ochii închiși și încercați să simțiți și să vă bucurați de fiecare picătură. E terapie curată.
  15. Să privesc stelele în nopțile senine. Vă recomand să faceți asta în special în nopțile în care sunt anunțate ploi de stele. Și să vă puneți câte o dorință la fiecare stea căzătoare văzută.
  16. Eu, 1,53 m, în mijlocul unui pat dublu, cu așternuturi pufoase, cu pătura trasă până peste nas, uitându-mă la seriale și vloguri. Now imagine that.
  17. Ceaiul (de la Cărturești) și cărțile. Le-am pus împreună pentru că formează un duo perfect. Aroma mea preferată este Jelly Hearts și se găsește în librăriile Cărturești sau pe site-ul lor, iar în acest moment, cartea pe care aș vrea să o încep este ,,Moda. Istoria completă” de Marnie Fogg. coperta_3299_bigSursă foto: http://www.raobooks.com
  18. Ciocolata caldă și frappe-ul. Nu beau cafea deloc (spunându-i asta cuiva, acum câteva săptămâni, m-a întrebat de pe ce planetă vin), nu am reușit să beau decât două guri când eram mai mică și atunci papilele mele gustative au decis că nu vor să mai repete experiența. Totuși, nu refuz niciodată o ciocolată caldă sau un frappe cu frișcă și topping din belșug.
  19. Florile. Iubesc florile, în special lalelele și trandafirii și fac în așa fel încât să nu existe zi în care să nu am flori pe birou.
  20. Gogoșile de la Donuterie. Odată cu apariția lor în mâna mea, brusc, apare o lumină aurie în jur și aud corul de îngerași cântând. Donuteria vine în curând și în Iași, mai exact în Iulius Mall. Ieeeei! 14725751_1745290325737094_7098724937285372111_nSursă foto: https://www.facebook.com/donuterie.ro

Va urma…

Cu drag,

Dana💎

Un gând despre “,,Lucruri” care mă fac fericită (I)

Lasă un răspuns

