Pantofi cu AtiTUdine

Acum două săptămâni am primit pe mail o invitație la un eveniment organizat de un magazin din Palas Mall, în seara de 5 octombrie. Totul ar fi fost minunat dacă Yahoo nu mi-ar fi jucat o farsă și nu mi-ar fi livrat acel mail…în dimineața de după eveniment. Well, se mai întâmplă. M-am calmat și mi-am zis că vor mai apărea și altele. Ei bine, la diferență de 5 ore, în aceeași zi, primeam invitație la evenimentul numit SHOES ON STAGE, organizat de TEZYO, pe 19 octombrie.

TEZYO este un concept de magazin nou, urban și fresh, dezvoltat de OTTER Distribution, care dorește să vină în întâmpinarea publicului preocupat de a-și pune în evidență propriul stil cu produse și branduri de încălțăminte cu personalitate și atitudine. În magazinele TEZYO  puteți găsi branduri precum: Geox, Clarks, Aldo, Epica, Le Colonel, Camper, Otter, Ara, Converse, Emu,  Stonefly, Ugg, Zen, Tarty, The Flexx,  JORGE BISCHOFF, Bugatti, Coxx, Epica, Imac, Le Coq Sportif, Melania, Pepe Jeans, Cromia, Gabor, Le Pepe, Mou, Image, Santini, New Balance,  Diesel, Karisma, Nike. Produsele oferite de magazinele TEZYO se adresează atât femeilor și bărbaților, cât și copiilor.

tezyo_5

 

TEZYO, alături de fashion blogger-ul Dana Rogoz, a lansat campania națională ,,Pantofi cu Atitudine”. Campania evidențiază ideea că o ținută bine aleasă, geanta și perechea potrivită de pantofi, reuşesc să influențeze pozitiv atitudinea persoanei care le poartă, precum și pe aceea a celor din jur, idee cu care sunt total de acord. Știți cum spunea Marilyn Monroe: ,,Dă-i unei fete pantofii potriviți și va putea cuceri lumea.”.

tezyo_pantofi_cu_atitudine

 

Dacă tot am menționat-o pe Dana…vreau să mărturisesc, fără nicio exagerare, că este o persoană atât de caldă și naturală, încât, încă de la primele cuvinte pe care mi le-a adresat, mi-a dat impresia că ne cunoaștem de ceva timp. Debordează de energie pozitivă de care nu poți ,,scăpa” fără să te molipsești. Nici nu am intenționat asta. Mi-a făcut mare plăcere să o cunosc atât pe ea, cât și pe ceilalți fashion bloggeri din Iași.

TEZYO_7.jpg

După prezentarea propriu-zisă a magazinului și a campaniei în desfășurare, am asistat la o prezentare de modă semnată de Alin Gălățescu. Mai jos vă las o poză cu o ținută de care m-am îndrăgostit iremediabil (de altfel, iubesc orice piesă vestimentară cu accente army).

tezyo_8

 

This bag, though!

M-am simțit minunat în acea seară (cum altfel te poți simți când faci ceea ce-ți place?), am cunoscut persoane interesante, calde, cu unele dintre ele continuând ,,discuțiile” și după eveniment.  Cumva, serile de genul chiar dau dependență. Mai vreau.

P.S. Dacă vrei să mergi la Milano, tot ce trebuie să faci e să dai o fugă în unul dintre magazinele TEZYO din țară, să îți alegi o pereche de pantofi, o geantă sau orice produs de marochinărie (niciodată nu poți avea destule perechi de pantofi sau genți) și să aștepți, cumințică, să vezi dacă trebuie sau nu să îți faci bagajele. Ei și ce dacă nu ești tu cea care pleacă la Milano? Mai poți câștiga unul dintre cele trei kit-uri de pantofi și genți asortate, fiecare conținând trei perechi de încălțăminte și trei genți, pentru stilurile fashion, office și urban-sport. Succes tuturor!

Cu drag,

Dana💎

 

Lasă un răspuns

