Review: Fond de ten Superstay Better Skin de la Maybelline

,,Nu te mai machia atât, îți strici tenul!”. Fiecare dintre noi a auzit fraza asta, la un moment dat, de la părinți, bunici, mătuși și alte persoane din jurul nostru. Într-adevăr, machiajul în exces strică, mai ales dacă nu alegem produsele potrivite pentru utilizare zilnică. Da, există produse foarte bune, care sunt indicate a fi folosite doar la machiajele profesionale și nu în fiecare zi.

Deși mi-am ales BB cream-ul pe care îl utilizez zilnic și, pe care, încă, nu l-a detronat niciun alt produs (Lioele Beyond The Solution, am scris aici despre el), săptămâna trecută am cumpărat, din curiozitate, noul fond de ten de la Maybelline, Superstay Better Skin. Spun din curiozitate, pentru că cei de la Maybelline susțin că e un fond de ten care, în 3 săptămâni, reduce apariția imperfecțiunilor și îmbunătățește aspectul tenului.

dscf9383

Ce promite?

,,Aveți un ten tern, coșuri și roșeață? Fondul de ten Better Skin de la Maybelline oferă 16 ore de acoperire perfectă și un ten cu aspect îmbunătățit în 3 săptămâni de folosire permanentă.
Nu lăsa stresul să îți afecteze tenul. 16 ore de acoperire perfectă! Primul fond de ten care ajută la îmbunătățirea aspectului tenului tău:
• neted
• fără imperfecțiuni
• reîmprospătat
• odihnit
Adio ten tern, coșuri, roșeață, pete. 78% dinte femei au observat o schimbare. Secretul? Formula fără uleiuri, pe bază de ACTYL-C și un complex energizant ajută la îmbunătățirea aspectului tenului: ACTYL-C – ANTIOXIDANT: reduce aspectul tern al tenului, coșurile, roșeața și petele pigmentare COMPLEX ENERGIZANT: combinație între Vitamina B3, magneziu, cupru și zinc. Hidratează intens tenul.”

Sursa: http://www.maybelline.ro/Produse/Machiajul-tenului/Fond-de-ten/BETTER-SKIN.aspx#shadedetails

Dacă ne uităm pe eticheta produsului, mai descoperim că are SPF 15 și că nu se transferă.

dscf9388

Imediat după aplicare.

dscf9390

La 10 minute după aplicare, peste care am adăugat și produs nedifuzat, pentru a se vedea contrastul.

Eu am nuanța 05 Light Beige (cum altfel?) și, totuși, bate puțin spre roz. L-am folosit o săptămână, zilnic, deci, în ceea ce privește efectele asupra tenului, rezultatele sunt relative.

Plusuri:

  • Nu încarcă tenul.
  • Tenul meu este mai neted, mai fin la atingere, într-adevăr. Am observat că produsul are o consistență mai…dură, eu o asemăn cu cea a unei creme pentru peeling. Poate și din cauza asta apar efectele de mai sus.
  • Prețul este accesibil (în jur de 30 de lei).

Minusuri:

  • În niciun caz nu oferă o acoperire perfectă. Are o acoperire medie spre mică, nu acoperă în totalitate roșeața sau semnele. Tenul meu este destul de curat, fără probleme și, chiar și așa, se mai vedeau unele semne. Pentru o acoperire decentă trebuie folosit foarte mult produs.
  • Rezistă pe ten în jur de 8-9 ore.
  • Nu hidratează intens, ba chiar pielea de pe nas îmi rămâne mereu uscată.
  • Se transferă, mai ales pe telefonul mobil.

Din păcate, minusurile sunt mai multe și cântăresc mai greu decât plusurile. Nu aș mai cumpăra acest fond de ten. Totuși, îl voi mai folosi încă două săptămâni, să văd dacă, într-adevăr, îmi vor dispărea puținele coșuri care îmi mai apar ocazional, semnele și roșeața. Până acum, nici urmă că ar vrea să se dea bătute.

Sper să vă fi fost de folos!

Cu drag,

Dana💎

Lasă un răspuns

