Review: Paleta Nude Dude vol. 2 de la The Balm

Acum ceva timp am făcut review paletei Redemption Iconic 2 de la Makeup Revolution London (găsiți aici articolul) și, în finalul articolului, vă spuneam așa:

,,Aștept cu nerăbdare ca le sister II să vină acasă, în primul rând pentru că îmi e dor de ea și, în al doilea rând, pentru că mi-a promis că îmi aduce minunăția de mai jos (Fortune Favours The Brave, tot de la Makeup Revolution London), cu care, cel mai probabil, voi dormi în brațe o săptămână întreagă.”

Ei bine, draga de ea, m-a surprins aducându-mi o altă paletă, pe care mi-o doream de mult și, pe care, am căutat-o luni întregi, fără succes. Cum a știut că mi-o doresc? Postasem, amuzată de ambalaj, o poză cu ea pe Instagram (iubesc persoanele atente la astfel de detalii).

dscf9369

Este vorba despre Nude Dude vol.2 de la The Balm. De ce Nude Dude? De asta:

dscf9379-copy

Să fiu sinceră, la prima vedere, m-a atras doar ambalajul (ce fată/femeie n-ar fi atrasă de un astfel de ambalaj ?!), ca mai apoi să descopăr culorile. Nu am mai făcut swatch-uri pe piele pentru că nuanțele se văd exact la fel ca în paletă și sunt foarte, foarte pigmentate. Rezistă foarte bine pe pleoapă, nu se întind și, ceea ce mă încântă pe mine cel mai tare, nu sunt prăfoase.

Textura fardurilor m-a cucerit iremediabil. Nu sunt cremoase și, totuși, nu curg aproape deloc, iar când realizez un machiaj cu ele mă simt de parcă aș picta cu acuarele, atât de ușor și de frumos se imbină culorile. Nu, nu e o metaforă, ci chiar așa e textura lor, pe mine m-au derutat prima oară când le-am folosit, pentru că îmi dădeau impresia că sunt farduri cremă. Aș îndrăzni, din acest punct de vedere, să le asemăn cu cele de la Urban Decay.

dscf9375

În afară de pensula cu care nu poți face mare lucru, cel puțin mie nu îmi folosește la nimic, consider că e pusă doar ca să completeze aspectul paletei, dar care nu mă deranjează absolut deloc, nu găsesc niciun minus acestei palete. Pot spune că este preferata mea din toate câte am până acum. Ba chiar am rugat-o pe le sister II să îmi caute toate variantele ei și să mi le trimită.

În ceea ce privește prețul, nu știu să îl spun exact, pentru că a fost un cadou. Am văzut-o, însă, pe un site de la noi cu 151 de lei, dar nu bag mâna în foc că e originală (de asta am spus mai sus că am căutat-o luni întregi, chiar doream să fiu sigură că e autentică). În orice caz, își merită toți banii. Mare grijă la fake-uri, pentru că sunt peste tot și nu numai pentru această paletă. Voi scrie și un articol pe tema asta.

,,PR-ista” din mine și-ar dori foarte mult să cunoască persoana care a avut ideea strălucită de a combina, într-un singur produs, două mari plăceri (dacă nu sunt prea obraznică) ale femeilor. De asemenea, consider că paleta aceasta e cel mai potrivit cadou pe care o femeie îl poate primi, mai ales de 8 Martie. Nu uitați, însă, de flori!

Cu drag,

Dana💎

Lasă un răspuns

