Ceaiul ,,Appetite Killer” de la WOW TEA sau cum să nu mănânci mai mult decât are nevoie organismul tău

Despre WOW TEA v-am mai vorbit într-un articol pe care l-am încheiat spunându-vă că abia aștept să încerc și celelalte produse pe care le comercializează. Ei bine, acum aproape două săptămâni m-am întors de la mare cu amintiri minunate și puțin mai…,,pufoasă” decât am plecat. Deși am foarte mare grijă ce mănânc și fac exerciții fizice aproape zilnic, mi-am propus ca în concediu să-mi fac toate poftele și pur și simplu să mă relaxez. Și nu-mi pare rău deloc.

DSCF9332

Odată revenită cu picioarele pe pământ (moldovenesc), am hotărât să încerc ceva nou pentru a-mi recăpăta greutatea inițială, așa că am comandat sticla cu infuzor pentru ceai și, bineînțeles, ceaiul Appetite Killer.

DSCF9333

În mod normal mă feresc de astfel de ,,soluții miraculoase”  pentru că sunt de părere că sportul combinat cu alimentația sănătoasă este cea mai sigură cale de a pierde în greutate, însă curiozitatea și numeroasele review-uri citite despre acest ceai m-au împins să îl încerc.

Ingrediente: yerba mate (Yerba mate), ceai verde, mazăre (Vicia ervilia), fenicul, apărătoare (Clinopodium vulgare), coji de portocale.

Ce promite?

,,În vederea accelerării procesului de slăbire ceaiul este folosit ca ucigașul apetitului și poftelor tale de mâncare. În  acest fel, prin suprimarea poftei de mâncare vei reuși să acumulezi mai puține calorii.

Având în vedere că promovăm un stil de viață sănătos, nu vă recomandăm să renunțați la mâncare. Dacă beți doar ceaiul nu o sa vă ajute, dar în combinație cu alimentația potrivită, mișcare și perseverență, suntem siguri că veți avea rezultate excelente!

Mod de preparare: ceaiul se bea cu o regulă simplă. Pentru ca acesta să aibă rezultate această regulă trebuie urmată. Pentru doza zilnică – se pune o linguriță de ceai în sticlă sau după caz se efectuează în ibric. Toarnă aproximativ 300 ml/420 ml de apă fierbinte peste (în cazul în care se prepară în sticlă) sau 500 ml – 700 ml în cazul în care se prepară la ibric. Lăsați ceaiul 10-12 minute la infuzat și apoi savurați-l pe tot parcursul zilei, cu înghițituri mici când simțiți că vi se face foame. Din el puteți să beți toată ziua. Cantitatea de ceai recomandată pe zi este de 750 ml. Greutatea unui singur pachet de ceai este de 150 g și ajunge pentru 21 de zile.”

Sursa: http://www.wowtea.ro

Am urmat întocmai instrucțiunile, preparând ceaiul direct în sticlă (foarte practică și elegantă, mai multe informații despre ea găsiți aici) și pot să spun că a avut, într-adevăr, rezultate, însă la mine a funcționat altfel decât promit cei de la WOW TEA. Deși ei susțin că este ,,ucigașul apetitului” și suprimă pofta de mâncare, nu este deloc așa (cel puțin în cazul meu), daaaaaaaaaaaaar… dacă mi se făcea poftă de ceva, deși mâncasem în ziua respectivă mesele principale, nu puteam lua mai mult de 1-2 guri din acel ceva, pentru că îmi simțeam stomacul plin (lucru mare în ceea ce mă privește pe mine, pentru că stomacul meu e ca un săculeț fără fund).

Să nu credeți, așadar, că, având în față un imens tort de ciocolată la care poftiți, în secret, de luni bune, veți bea ceaiul și pofta va dispărea așa cum a dispărut Cenușăreasa de la bal la miezul nopții, nici gând. Totuși, dacă în ziua respectivă nu ați sărit peste mesele principale și organismul a avut din ce să se alimenteze atât cât trebuie, va apărea senzația de sațietate ori de câte ori veți simți nevoia să mâncați ceva în plus.

Vă recomand, pe lângă acest ceai, mai ales în zilele călduroase, să consumați cât mai multă apă. Dacă puteți ,,strecura” în ea și câteva bucăți de fructe proaspete, e și mai bine. Pentru asta eu folosesc sticla Fitness Detox, despre care v-am vorbit aici, însă puteți folosi, la fel de bine, orice fel de recipient pe care să-l puteți lua mereu cu voi.

DSCF9337

Nu pot spune că sunt dezamăgită de acest ceai pentru că, în cele din urmă, e un amestec din ierburi naturale și nu o poțiune magică, deci nu afectează cu nimic (asta dacă nu aveți intoleranță la unul din ingrediente), din contră, tot lichid e. Într-adevăr, a funcționat, am scăpat de kilogramele pe care le-am adus cu mine de la mare în aproximativ două săptămâni, dar nimic nu mă va face să mă răzgândesc în privința faptului că sportul combinat alimentația sănătoasă constituie cel mai bun și ,,sfânt” mod de a te menține în formă.

Cu drag,

Dana💎

2 gânduri despre “Ceaiul ,,Appetite Killer” de la WOW TEA sau cum să nu mănânci mai mult decât are nevoie organismul tău

Lasă un răspuns

