Review part II: Lip cream Sleek Matte Me & NYX Soft Matte

Cu două luni în urmă am scris un articol foarte apreciat de voi (mulțumesc!) despre rujurile mate de la Sleek și Boys’n Berries. Am declarat ,,câștigătoare” (cel puțin din punctul meu de vedere) rujurile de la Sleek și v-am promis un review cu o parte din noile nuanțe apărute la noi. Nu le-am cumpărat pe toate pentru că sunt destul de asemănătoare și pot fi obținute și prin combinarea celor pe care le am. Pentru că în primul review (click aici pentru a ajunge la el) am vorbit despre textură, rezistență, proprietăți, preț etc., aici voi insista doar asupra nuanțelor (având în vedere că sunt din aceeași gamă, e clar că au aceleași caracteristici).

Rujul lichid cu finish mat Sleek Matte Me

DSCF9285.JPG

De la stânga la dreapta: Vino Tinto, Shabby Chic și Fired Up.

Vino Tinto

Este nuanța mea preferată din cele trei. E un fel de marsala, însă bate mult spre vișiniu închis. E deosebit de elegant și dă un aer aparte machiajului. Dacă veți aplica un singur strat veți obține o culoare mai…,,cuminte”, iar dacă veți insista cu încă două straturi se va închide foarte tare și veți obține un marsala foarte închis, spre negru aproape.

Shabby Chic

E un Birthday Suit mai închis cu accente de roz prăfuit. Este superb. Se potrivește perfect persoanelor care vor ceva mai mult decât un nude, dar care nu îndrăznesc să poarte nuanțe puternice.

Fired Up

Este un roșu închis ce imită foarte bine culoarea sângelui. La fel ca și în cazul nuanței Vino Tinto, după aplicarea unui singur strat culoarea va fi mai puțin stridentă, iar dacă veți aplica mai multe straturi, se va transforma într-un bordo foarte asemănător cu nuanța Old Hollywood (nu am cumpărat-o tocmai din acest motiv).

DSCF9292

De la stânga la dreapta: Shabby Chic, Fired Up și Vino Tinto.

În primul review, la plusurile acestui produs, spuneam: ,,Deși eu prefer să aplic rujurile cu pensula, sunt momente în care mă grăbesc și folosesc aplicatorul. Într-adevăr, forma acestuia chiar facilitează aplicarea produsului.”.

Se pare că forma aplicatorului a fost schimbată (cel puțin în cazul nuanțelor aduse recent). Nu mai are forma ce imită foarte bine o pensulă, ci este un aplicator clasic, în unghi.

Nuanțele sunt superbe, merită să le aveți în portfard, însă nu consider că aveți nevoie de toate șase (Bittersweet, Fired Up, Old Hollywood, Shabby Chic, Velvet Slipper și Vino Tinto). Cum am mai zis, sunt asemănătoare: Shabby Chic se aseamănă cu Bittersweet, Fired Up cu Old Hollywood, iar Velvet Slipper cu Vino Tinto. În ceea ce privește textura și rezistența, nu am observat nimic diferit față de cele despre care am vorbit acum două luni.

NYX Soft Matte

DSCF9288

Căutam de ceva timp nuanța perfectă de ,,piersicuță”, adică un nude cu pigment portocaliu. Am comandat nuanța Athens din gama NYX Soft Matte Lip Cream și este cea care s-a apropiat cel mai bine, până acum, de ceea ce caut. Are 8 ml și costă 34 de lei.

DSCF9297

Ce promite?

,,Trebuie să îl ai! Soft Matte Lip Cream este mixul perfect dintre un ruj intens și un luciu de buze cremos. Un nou tip de pigment mătăsos, catifelat ce îți va mângâia buzele și cu ajutorul căruia vei obține o finisare mată. Produs profesional de machiaj ce este extrem de durabil în comparație cu orice alt ruj cu textură mată, fiind și foarte hidratant în același timp. Un produs hipoalergenic ce nu blochează porii și care este disponibil în nuanțe de roșu, nude sau roz.”

Sursa: http://www.makeup-shop.ro

Plusuri

  • Într-adevăr, are o textură cremoasă și nu usucă buzele.
  • Miroase atât de frumos, încât îți vine să-l mănânci.
  • Rezistă ore bune.

Minusuri

  • Deși în descrierea produsului este menționat faptul că rezistă mai mult decât orice alt ruj mat, nu este așa. Cele de la Sleek rezistă mult mai bine.
  • Durează ceva timp până se usucă pe buze.
  • Nu este acel ruj perfect mat, de aceea se și numește ,,Soft Matte”.

Eu sunt foarte mulțumită de el, mai ales în momentele în care simt că vreau să port altceva decât un ruj mat, puternic ( foarte rare, ce-i drept).

Rujurile mate se află printre produsele de înfrumusețare cele mai căutate în ultimii ani. Eu le ador. Totuși, trebuie să ținem cont de faptul că un ruj cu finish lucios oferă volum buzelor subțiri, pe când rujurile mate nu fac acest lucru. Dar…cine nu își dorește buze cu aspect de catifea?

Cu drag,

Dana💎

Un gând despre “Review part II: Lip cream Sleek Matte Me & NYX Soft Matte

Lasă un răspuns

