Mi-am pus Soarele la gât: despre papioane

,,Papioanele sunt pentru bărbați.”. ,,Papioanele pot fi purtate și de femei, dar numai dacă sunt femei de afaceri sau se îmbracă în ținută office.”. ,,Cum să porți papion la o rochie?!”. ,,Papionul se poartă doar la gât.”.

Buuuun. Dar dacă papionul clasic ar căpăta forma unei fundițe? Și dacă această fundiță ar fi făcută dintr-un material delicat, feminin, de calitate? Dar de un accesoriu care să înnobileze papionul ce ziceți? Și, în final, dacă ai putea alege sistemul de prindere astfel încât să îți poți personaliza ținuta așa cum dorești? Ei bine, ar arăta cam așa:

DSCF9243

Ador papioanele. Țin minte că am purtat un papion negru, simplu, la un majorat acum aproape patru ani. De atunci am făcut o pasiune pentru ele și am cumpărat tot felul de papioane, care mai de care mai deosebite, care să dea o notă elegantă chiar și unei ținute simple, formată dintr-o cămașă albă și jeanși.

În noiembrie 2015 am descoperit papioanele de la Vania Szasz și de atunci aproape toate papioanele de pe site sunt pe lista cu lucrurile pe care vreau să mi le achiziționez. Se întâmplă foarte rar să fiu atât de impresionată de anumite produse încât să rămân fidelă unui singur producător, dar papioanele de la Vania m-au cucerit definitiv. Sunt lucrate impecabil, iar atenția pe care firma o acordă fiecărui client este, din păcate, rar întâlnită. Produsele sunt livrate într-o cutie elegantă, ca cea din poză, legată cu o panglică. În interiorul ei, în afara produselor, găsiți o carte de vizită, informații despre produse și garanțiile oferite, un mesaj de mulțumire din partea Vaniei, scris de mână și…ceva dulce. Cel mai tare mi-a plăcut, însă, faptul că papioanele sunt parfumate. Pe cel fuchsia l-am primit în ianuarie și în interiorul cutiei încă mai persistă parfumul.

De când a venit vara, cel mai mult am purtat papionul galben. Este…vesel, expresiv și însuflețește, cu adevărat, orice ținută. L-am purtat atât la cămăși și bluzițe albe, cât și la rochițe simple, negre. Ba chiar apare și în pozele de la o ședință foto pe care am făcut-o cu aproape trei luni în urmă (una din poze e chiar imaginea care apare când accesați blogul).

IMG_6539

IMG_6371

Cu toate astea, nu pot spune că îl prefer pe unul din ele în detrimentul celuilalt. Depinde foarte mult de starea mea de spirit și de ce fel de ținută vreau să adopt. În viitorul apropiat planific să îmi iau încă două, unul roșu și unul negru, simple, fără accesorii. Și, apoi, încă unul și încă unul și…până voi avea un dulap întreg dedicat lor (why not?).

Pe site nu găsiți numai papioane asemenea celor pe care le am eu, ci și papioane clasice, cu imprimeu, ,,Double Face”, 3 în 1 (cu trei sisteme diferite de prindere, astfel încât să poată fi purtate atât ca papion, cât și ca accesoriu pentru păr), din dantelă, cu motive tradiționale românești sau ,,Luxury” (accesoriile conțin cristale Swarovski). De fapt, pe site nu găsiți numai papioane. Puteți descoperi aici mai multe minunății.

Consider că accesoriile, atunci când sunt bine alese, pot scoate din anonimat sau chiar salva o ținută sau o piesă vestimentară care stă uitată într-un colțișor al dulapului, indiferent că este vorba despre un papion, un colier statement sau un lănțișor discret, o broșă sau o eșarfă. Important este să le găsiți pe cele care să se potrivească personalității voastre, pe care să le purtați cu încredere și care să vă facă să străluciți.

Cu drag,

Dana💎

Lasă un răspuns

