Mini Q&A: demachierea, trucuri pentru aplicarea pudrei și machiajul în zilele caniculare

O prietenă foarte ,,dragă” s-a instalat două săptămâni la mine și m-a cam ținut departe de tastatură. Noroc că vineri s-a terminat sesiunea, căci despre ea este vorba și urmează aproape patru luni de vacanță în care vă voi delecta cu muuulte articole și poze interesante. Până atunci, între două examene (atunci am scris articolul), v-am pregătit un mini Q&A… scris.

În primul articol vă povesteam că primesc destul de des întrebări referitoare la modul în care mă (de)machiez, în care îmi îngrijesc tenul, la cum se folosesc diferite cosmetice și ce părere am despre ele. Am selectat câteva dintre ele la care voi răspunde, pe larg, în acest articol. Să începeeem:

  1. Ce presupune o demachiere corectă?

În primul rând trebuie să ne ghidăm după tipul de ten pe care îl avem. Tenul uscat are nevoie de un demachiant cu o formulă mai grasă, tenul gras, de unul cu o formulă pe bază de apă, iar pentru tenul sensibil este indicat să folosim un demachiat cu o formulă mai blândă, fără alcool.

Eu mă demachiez atât dimineața cât și seara, indiferent dacă în ziua respectivă m-am machiat sau nu, pentru că fața se încarcă cu praf și alte impurități de-a lungul zilei. Dacă, de exemplu, m-am machiat dimineața iar la prânz ajung acasă și știu că nu mai ies tot restul zilei, de exemplu, mă demachiez imediat pentru a-i lăsa tenului meu mai mult timp să respire. Folosesc un lapte demachiant pentru ten uscat din gama Sublime Soft de la L’Oreal și, apoi, o loțiune micelară din aceeași gamă. După demachiere, mă spăl pe față cu un gel de curățare de la Balea.

Mai recomand laptele demachiant și soluția micelară de la Bioderma, pe care le găsiți, cu siguranță, în farmacii și, de asemenea, am fost foarte mulțumită și de soluția micelară de la Garnier.

LOreal-Sublime-Soft-Micellar-Solution-Stock

Bioderma Sensibio Micelle solution H20 cleansing water micellar water how to usegarnier micellar

      2.  Cum se aplică pudra în mod corect?

Scopul aplicării pudrei este de a fixa fondul de ten și de a absorbi excesul de sebum. După aplicarea fondului de ten, recomand, cu o pensulă plată de mărime mai mică decât pensula normală pentru pudră, să fixați, ușor, prin tapotare, fondul de ten sau corectorul ce a fost aplicat sub ochi, cu pudră. În acest mod eliminați riscul strângerii fondului de ten în pliurile de sub ochi. Mare, mare atenție la exces! Pensula trebuie obligatoriu scuturată înainte de a aplica produsul pe față. După ce fixați bine sub ochi, luați pensula pentru pudră, scuturați excesul și, prin mișcări delicate, aplicăm pudra pe întregul ten.

Eu folosesc pensulele de la Real Techniques și pudra pulbere de la NYX și sunt foarte mulțumită de ele.

set-pensule-realtechniques-cor-0b2669286441f2dacfe-1403_real-techniques_core-collection-m

mineralfinishingpowder_main

      3. Ce nuanțe de farduri sunt recomandate în timpul zilei?

Pentru machiajul din timpul zilei recomand fardurile în nuanțe cât mai naturale, cum ar fi crem, bej, maro, piersică, roz pal. Important este să fie discrete, mate și să fie folosite în cantitatea potrivită, fără exagerări. Astfel de nuanțe găsiți în paletele de la Sleek (Au Naturel) și Atelier Paris (T22), dar și în muuulte alte palete de farduri, le-am menționat pe acestea pentru că au fost primele la care m-am gândit în această situație.

paleta-farduri-sleek-au-nature-5fa1e1576e0fe523bd2-96017791-1_3888data-06-15-fbb29d7288965685124b79bea77e1080-700x700

      4. Ce fel de produse cosmetice e bine să folosim pe timpul verii?

În zilele caniculare evitați să încărcați tenul cu machiaj. Trebuie să folosiți, obligatoriu, o cremă cu factor de protecție și, apoi, un fond de ten rezistent la transfer, cu o consistență fluidă, ușoară. Eu folosesc un BB cream de la Lioele, de care m-am îndrăgostit (găsiți review aici). După fond de ten urmează pudra pulbere. Pentru machiajul ochilor și buzelor este indicat să folosiți produse cu o consistență ușoară, în cantități reduse. Recomand fardurile de pleoape și blush-ul pudră, pentru a evita întinderea lor pe față.

Totuși, încercați, cel puțin odată pe săptămână, să nu aplicați nimic altceva pe ten în afară de crema cu factor de protecție. Peste 10-15 ani vă veți mulțumi.

lioele-beyond-the-solution-bb-2e65a87aa2295684b7cc-Beyond-the-Solution-BB-Cream,-50ml---Final

Bineînțeles, nu sunt un guru suprem al acestui domeniu și sfaturile pe care vi le-am dat nu au caracter de legi universale. Sunt trucuri ce fac parte din rutina mea zilnică de îngrijire și care, cel puțin în cazul meu, au rezultatele dorite. Dacă sunt cereri, voi mai scrie articole de acest gen.

Sper că v-am fost de ajutor și că m-ați iertat pentru absența mai mult sau mai puțin motivată.

Cu drag,

Dana💎

4 gânduri despre “Mini Q&A: demachierea, trucuri pentru aplicarea pudrei și machiajul în zilele caniculare

Lasă un răspuns

