Review: Paleta Redemption Iconic 2 de la Makeup Revolution London & Primer Too Faced

De Paşte, le sister a fost plecată în Anglia. După cum v-am arătat pe Instagram, nu a uitat de mine și mi-a adus câteva lucrușoare, printre care și o paletă de farduri de la Makeup Revolution London. I-am zis să îmi cumpere doar una, fiind foarte sceptică în privința lor. I was wrong. Again. Îmi pare rău că nu mi le-a luat pe toate.

DSCF9227

Până acum, am avut ocazia să folosesc pentru machiaje numai primele trei nuanțe din paletă și mă declar iremediabil îndrăgostită de ea. E…fabuloasă. Conține atât nuanțe mate cât și sidefate, cred că cele sidefate sunt mai numeroase, dar se văd extraordinar într-un machiaj de seară, sunt discrete și, totuși, oferă o strălucire aparte.

În poză mai vedeți și un primer pentru fardul de pleoape de la Too Faced pe care îl tot cumpăr de vreo patru ani și nu aș renunța la el pentru nimic în lume. Obișnuiesc să zic că e cel mai ,,sincer” primer pentru că promite o rezistență de 24 de ore a machiajului ochilor și chiar se ține de cuvânt. Fardurile nu se strâng, nu se șterg și sunt mult mai intense. Îl găsiți în Sephora, la 90 de lei (merită fiecare bănuț).

DSCF9229

Foto: Primerul vieții mele

Să revenim la paleta de farduri. Am uitat să zic cum se numește: Redemption Pallete Iconic 2. A costat doar patru lire (le sister a prins ceva ofertă) șiiii, asta mă face să-mi pară și mai rău că nu le-a luat pe toate sau, măcar, vreo cinci, șase. Am văzut și pe diverse site-uri de la noi la prețuri cuprinse între 35-40 de lei, deci diferența nu ar fi atât de mare, însă nu am încredere că sunt exact ca cele de ,,la mama lor” (paranoic me is paranoic).

DSCF9232

Cam așa se văd fardurile pe piele, fără primer și fără fond de ten. Nu am mai făcut swatch și cu primer și fond de ten pentru că e ușor de intuit că sunt mult, mult mai pigmentate (și mai rezistente) decât ce se vede în poza de mai sus. Singurul lucru pe care l-am considerat ca fiind un punct slab e faptul că imediat ce am pus mâna sub jetul de apă, culorile au dispărut, fără să mă dau cu ceva anume sau să mă ,,chinui” să le șterg, cum pățesc cu cele de la Sleek, de exemplu. Totuși, persoanele pe care le-am machiat folosind această paletă mi-au zis că și după 12 ore, fardurile erau ,,la locul lor”.

Dacă aveți drum prin Anglia sau știți site-uri ori persoane care aduc astfel de palete de acolo (cum am mai zis, poate sunt paranoică, dar consider că există diferențe în ceea ce privește calitatea între produsele luate de la ele de ,,acasă” și cele trimise la noi), vă recomand să le achiziționați. Pe mine chiar m-a convins, iar raportul dintre calitate și preț…mai are rost să zic?

Aștept cu nerăbdare ca le sister II să vină acasă, în primul rând pentru că îmi e dor de ea și, în al doilea rând, pentru că mi-a promis că îmi aduce minunăția de mai jos (Fortune Favours The Brave, tot de la Makeup Revolution London), cu care, cel mai probabil, voi dormi în brațe o săptămână întreagă.

British Beauty Blogger & Makeup Revolution Team Up The 'Fortune Favours The Brave' Palette Is Here! 2

Sursă foto: London Beauty Queen

Să aveți o seară, o săptămână, o lună, o vară (că tot vine, oficial, vara) minunată, frumoaselor!

Cu drag,

Dana💎

Lasă un răspuns

