Produsele de îngrijire de la Balea- mici comori ascunse

bild-balea-fuss-balsam-data-tile

Auzisem de produsele lor înainte de a fi aduse în România de magazinele dm, însă nu le-am încercat niciodată. Chiar și când le-am văzut în magazinul menționat mai sus am fost sceptică în privința lor, pentru că au prețuri foarte mici ( ,,pff, la prețul ăsta sigur e apă de ploaie”). Well, I was so wrong. După câteva săptămâni de ezitare mi-am luat o cremă de mâini. Apoi încă una. Apoi o cremă de corp, cinci măști pentru față (da, cinci), peeling pentru față, șampon, balsam and so on. Rezultatul? Un dulăpior aproape plin cu produse de îngrijire de la Balea. Să zicem că le-au detronat pe cele de la alte branduri, însă gelul de duș de la Dove, deodorantul de la Gerovital și altele încă se țin tari pe poziții.

În acest articol am să vă prezint produsele mele preferate de la Balea pentru sezonul cald (cam nehotărâtă, totuși, vremea pentru luna mai). N-am să le pot cuprinde pe toate, dar am încercat să le selectez pe cele esențiale. Dacă sunt cereri, voi mai scrie un alt articol în care să povestesc și despre cele ,,nebăgate în seamă”.

Peeling pentru față

Peeling165999-maska-za-obraz-cistilna-12-2-2015-slika-dataLe folosesc, alternativ, de două ori pe săptămână. Prima este o cremă pentru peeling, pe care pur și simplu o aplic pe față, masez și apoi clătesc. A doua este o mască, un fel de combinație între argilă și particule abrazive, care se aplică pe fața umedă și se clătește după ce s-a uscat. Este ambalată în două pliculețe care se detașează unul de altul. Un plic ajunge pentru două aplicări. Ambalate astfel mai găsiți și creme hidratante, regenerante, antirid. Eu le-am avut pe toate și urmează să îmi reînnoiesc stocul.

Cremă pentru mâini

balea beautiful berries4010355082312-899311_orgbild-balea-handkonzentrat-dataToate au un miros SU-PERB! Cea cu lămâie mă duce cu gândul la prăjituri de casă. Pe ultima am avut-o doar în variantă mini (foarte practică pentru călătorii), însă cu siguranță am să o cumpăr și în varianta full-size. Îmi place foarte mult că intră imediat în piele și nu o lasă lipicioasă sau uleioasă. Am pățit acest lucru cu alte creme, mă dădeam seara înainte de culcare iar dimineața încă simțeam, într-un mod neplăcut, crema pe mâini.

Loțiune pentru corp

4010355988140-727245_orgO ador. Îmi hidratează și catifelează pielea pentru un timp îndelungat și asta era tot ce îmi doream având în vedere că, mai ales în sezonul cald, pielea mea se usucă foaarte repede. Rămân fidelă celei de mai sus, cu orhidee și migdale, deși am văzut mult mai multe arome (cocos, zmeură etc.). În poză pare mică, dar nu e deloc. Are 400 de ml, cred că mă va ține o veșnicie, deși o folosesc zilnic.

Peeling & balsam pentru picioare

bild-balea-fusspeeling-data_largebild-balea-fuss-balsam-dataLăăăăăv, lăăăv, lăv. După doar trei zile de folosire am văzut și simțit diferența. Abia aștept ca vremea să se hotărască să fie mai prietenoasă și să-mi scot sandalele din dulap.

Deodorant pentru încălțăminte

4010355070210-821309_org

În sfârșit un deodorant pentru încălțăminte care își face treaba! Am încercat zeci de astfel de produse și am fost foarte dezamăgită. Țineau maxim trei, patru ore, după care nimic. Mai am foarte puțin din el, în condițiile în care l-am cumpărat acum mai bine de jumătate de an și l-am folosit zilnic, nu numai vara. Am fost săptămâna trecută să îl cumpăr din nou, dar mai tare m-a atras unul de la Adidas, din simplul motiv că e mai micuț și îl pot purta mai ușor în geantă. Rămâne să îl termin pe acesta și să văd care din ele este mai bun.

Șampon și balsam pentru păr 

4010355795809-727106_org4010355058836-727054_orgLe-am lăsat la sfârșit pentru că nu eram sigură dacă să scriu despre ele, dar și pentru că sunt ultimele achiziționate. Nu le-am dat nici cea mai mică șansă la început. Sunt foarte pretențioasă și atentă când vine vorba de produsele de îngrijire a părului. Le-am cumpărat într-un moment în care chiar nu găseam ceea ce folosesc eu de obicei. Și, totuși, s-au dovedit a fi minunate. Șamponul nu are parfum și nici culoare și chiar îmi calmează scalpul. Țineți minte că în primul articol v-am spus că sunt întrebată des ce folosesc de îmi strălucește părul așa frumos? Ei bine, balsamul de mai sus e răspunsul. Ce m-a făcut să îl iau pe acesta de pe raft din zeci de variante ale aceluiași produs?  Faptul că e roz. Abia după aceea am citit și pentru ce este.

Eu vă recomand cu încredere produsele lor, în cazul meu, cel puțin, au făcut minuni și mi-au depășit așteptările. Le găsiți în magazinele dm. Nu am precizat prețurile fiecărui produs pentru că pur și simplu nu mi le mai amintesc, însă știu sigur că cel mai ,,scump” a fost deodorantul pentru încălțăminte, care a costat în jur de 14 lei, iar celelalte nu au depășit 10 lei, așa că, dacă nu vi se vor potrivi, ,,pierderea” va fi destul de mică. Pe de altă parte, cine știe ce minunăție veți descoperi. Nu riști (mult spus), nu câștigi!

Cu drag,

Dana💎

4 gânduri despre “Produsele de îngrijire de la Balea- mici comori ascunse

Lasă un răspuns

