Review: Lip cream Sleek Matte Me vs. Boys’n Berries All Day Matte

Dacă cineva m-ar obliga (rețineți verbul ,,a obliga” pentru că, în altă situație, nu pot alege când e vorba de cosmetice) să aleg categoria preferată de produse cosmetice, m-aș decide (cu greu, ce-i drept) asupra produselor pentru buze. În cazul meu, întotdeauna mi-a plăcut să pun accentul pe buze, poate și din cauza faptului că port ochelari cu rame destul de evidente și simt nevoia să creez un echilibru. Totuși, vara port lentile de contact și tot pe machiajul buzelor mă concentrez.

Multe persoane mi-au zis că, din punctul lor de vedere, faptul că am aproape întotdeauna (nu ies de fiecare dată machiată din casă) buzele perfect conturate și evidențiate a devenit un fel de ,,semnătură” a mea. Adevărul este că am o întreagă colecție de rujuri, glossuri, creioane pentru contur și alte produse pe care le combin mereu pentru a ajunge la nuanțele dorite.

Știm foarte bine că în ultima perioadă rujurile mate au făcut furori printre iubitoarele de produse cosmetice și nu numai. Astăzi vă voi dezvălui ce impresii mi-au lăsat cele produse de două mărci foarte apreciate: Sleek, marcă deja consacrată în România și Boys’n Berries, marcă ce a pătruns pe piața românească mai târziu decât cea anterior menționată.

Rujul lichid cu finish mat Sleek Matte Me

DSCF9141

În poză sunt nuanțele mele preferate: Rioja Red, Fandango Purple și extrem de adorata Birthday Suit. Eu îl achiziționez mereu de aici, prețul este aproximativ 30 de lei și vine într-un ambalaj de 6 ml.

DSCF9160

Foto: Fandango Purple, Rioja Red și Birthday Suit (de la stânga la dreapta)

Ce promite?

,,Ruj lichid cu finish mat, ultra-rezistent. Odată aplicat el se va fixa pe buzele tale, dând un aspect catifelat, fără luciu și creând conturul perfect datorită aplicatorului unghiular ce facilitează aplicarea produsului. Alunecă ușor și grație pigmentației puternice nu va fi nevoie să aplici un al doilea strat. Cu o textură ușoară permite purtarea sa ore în șir fără să creeze disconfort, fără să se adune în pliurile gurii, fără să usuce buzele.”

Sursa: http://www.makeup-shop.ro

Plusuri și minusuri

Primul ruj din această gamă pe care mi l-am cumpărat a fost Birthday Suit, acum un an și ceva. Recunosc că l-am comandat din pură curiozitate, eu fiind fană a nuanțelor mai îndrăznețe, însă după prima aplicare am înțeles de ce este atât de căutat. Culoarea este fantastică. M-a ținut aproape 6 luni, dovadă fiind faptul că acum sunt la al treilea ruj de această nuanță, în condițiile în care comandam altul imediat ce vedeam că cel vechi se termină.

Plusuri

  • Este…,,cel mai mat” ruj din câte am încercat până acum. După ce se usucă are un minunat aspect de catifea.
  • Rezistă. Rezistă. Rezistă. Muuult!
  • Nu se transferă pe căni, pahare, tacâmuri etc.
  • Este foarte pigmentat.
  • Deși eu prefer să aplic rujurile cu pensula, sunt momente în care mă grăbesc și folosesc aplicatorul. Într-adevăr, forma acestuia chiar facilitează aplicarea produsului.

Minusuri

  • Dacă nu folosiți un balsam de buze înainte de a aplica rujul, acestea se vor usca foarte tare. Contrar promisiunilor, rujul, aplicat direct pe buze, crează disconfort. Eu simțeam mereu nevoia de a bea apă.

Eu pur și simplu îl ador și nu mă deranjează faptul că trebuie să aplic un balsam hidratant înaintea rujului. Este pigmentat, rezistent la transfer, are un finish catifelat iar prețul este foarte mic având în vedere ,,ce poate face”. Cu siguranță voi achiziționa toate nuanțele, inclusiv cele care au fost recent aduse în stoc.

Ruj lichid Boys’n Berries All Day Matte

DSCF9137

Pe acesta îl am de puțin timp, într-o singură nuanță, Red Sonja. Nu am vrut să îmi comand mai multe nuanțe ca, mai apoi, să constat că nu sunt mulțumită de produsul în sine sau că nu este potrivit pentru mine. L-am comandat tot de pe site-ul de pe care am luat și rujurile de la Sleek, are un gramaj de 4 ml și costă aproximativ 29 de lei.

DSCF9164

Foto: Nuanța este absolut superbă, m-a cucerit din start, ba chiar o prefer pe aceasta în detrimentul nuanței de roșu de la Sleek.

Ce promite?

,,Ruj lichid mat ultra-rezistent, conferă buzelor o culoare intensă și un aspect catifelat, dintr-o singură aplicare. Are inclus un aplicator flexibil, care asigură aplicarea unui strat subțire și uniform. Pentru a evita uscarea buzelor și pentru o aderență perfectă, acordă atenție modului în care îți îngrijești buzele. Vă recomandăm o exfoliere periodică a lor. Puteți folosi un exfoliant natural din zahăr/ cafea/ tărâțe ovăz, combinat cu miere sau ulei natural (măsline, cocos, struguri, migdale, etc.). Dacă buzele sunt fine și catifelate, rujul lichid mat se va așeza mai frumos și se va fixa mai bine pe pielea delicată.”

Sursa: http://www.makeup-shop.ro

Plusuri și minusuri

Am fost reticentă la început față de acest produs, pentru că am auzit diverse păreri nu tocmai bune, dar am decis să îl achiziționez pentru a-l putea evalua în urma propriei mele experiențe cu el.

Plusuri:

  • Deși în descrierea de pe site se recomandă hidratarea buzelor, eu nu am făcut asta și nici nu am avut buzele uscate pe durata și în urma aplicării rujului.
  • Are o textură foarte ușoară și catifelată.
  • Este foarte pigmentat.
  • Aplicatorul flexibil este perfect gândit pentru o aplicare precisă a produsului.

Minusuri:

  • Nu este rezistent la transfer. Rămâne pe pahare, pe tacâmuri, pe obraji etc.
  • Dacă mănânci în timp ce îl porți, va rămâne doar pe conturul buzelor.
  • Este ușor lipicios pe buze, chiar și la 3 ore de la aplicare simțeam cum mi se lipesc buzele între ele. Am rezolvat acest lucru, totuși, prin aplicarea unei cantități foarte mici de pudră translucidă peste el.

Nu pot fi radicală și să declar că nu îl voi mai cumpăra niciodată. Mi-a plăcut foarte mult că nu mi-a uscat buzele iar nuanța pe care o am eu este absolut superbă. Aștept să fie adus și în magazinul firmei pentru a putea testa restul nuanțelor. Pentru mine, un mare dezavantaj este faptul că nu e rezistent la transfer.

Șiiii, câștigătorul esteeee… *drum roll please*… rujul lichid cu finish mat Sleek Matte Me ! Este perfect din toate punctele de vedere, mai puțin în ceea ce privește uscarea buzelor, dar asta se rezolvă cu un balsam hidratant. După ce intru în posesia noilor nuanțe (Bittersweet, Shabby Chic, Fired Up, Velvet Slipper, Old Hollywood și Vino Tinto) voi face încă un review.

Cam atât pentru seara…dimineața asta (e ora 3:00). Știu, e târziu, însă am promis aici că veți avea ce citi în timp ce vă savurați cafeluța. Și, acum știți și ce ruj să folosiți pentru a nu lăsa urme pe cana preferată.

Cu drag,

Dana 💎

4 gânduri despre “Review: Lip cream Sleek Matte Me vs. Boys’n Berries All Day Matte

  1. Imi plac toate si eu sunt adepta rujurilor mate. Asteptam sa vedem si restul nuantelor cand le vei achiziona desi, cam astea sunt nuantele mele preferate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

