Călătoriaa: născociri ce îți colorează viața

Mereu am fost fascinată de obiectele decorative. Căni, rame foto, vaze, lumânări parfumate și tot felul de chestii și chestiuțe care, puse unde trebuie, te fac să adori spațiul în care trăiești, își găsesc locul în coșul meu de cumpărături aproape de fiecare dată când merg în magazine. Dacă ,,scap” într-un magazin numai cu astfel de obiecte…știți continuarea. În ultimul timp am încercat să evit să intru în astfel de magazine (imposibil, chiar săptămâna trecută ,,am vizitat” unul), nu de alta, dar chiar nu mai am unde să pun toate lucrurile pe care le cumpăr.

Dacă mă străduiesc să evit, fizic, astfel de magazine și nu-mi iese, online… mda. Însăăă, acum câteva săptămâni am descoperit un magazin online absolut superb: Călătoriaa (← link aici). Cum am aflat de el? O colegă, care tocmai își ridicase comanda, a postat o fotografie cu lucrușoarele alese de ea, alături de următoarea descriere: ,,#calatoriaa”. Da, am ajuns pe site printr-un hashtag.

Pagina e atât de frumos construită încât chiar ai impresia că te poartă într-o călătorie…spre tine. E ceva diferit de majoritatea magazinelor online, are o personalitate aparte și pare că spune o poveste. Acolo puteți găsi ,,căsuțe pentru esențe” (căni), ,,căsuțe pentru amintiri” (rame foto), ,,căsuțe pentru flori” (ghivece) și multe alte născociri, așa cum ele sunt numite, menite să îți coloreze călătoria de zi cu zi prin viață. Am luat legătura cu ei pe Facebook și nu am fost deloc surprinsă când am descoperit că în spatele paginii se află două persoane calde, pasionate de ceea ce fac și care, prin creațiile lor, doresc să arate lumii că fericirea stă în lucrurile mici și că viața este minunată dacă alegem să vedem asta.

Untitled

How cute is that?

Mi-am ales o căsuță pentru esențe care să-mi aducă aminte să aleg fericirea indiferent cât de tare plouă afară sau în suflet și o căsuță pentru amintiri, ambele…roz pal, bineînțeles. Nu sunt sigură că voi folosi cana ca o…cană, ci, mai degrabă, ca suport de pensule sau vază. Imediat ce le-am primit, așa frumos împachetate cum erau (mi-a fost milă, la un moment dat, să desfac ambalajele), le-am scos în parc pentru o ședință foto.

DSCF9169

DSCF9182

Pur și simplu m-au fascinat, numai vizita pe site îți colorează viața, de lucrușoarele de acolo nici nu are rost să mai zic. Pe lângă născociri de luat acasă, pe pagină mai găsiți secțiunea ,,Ta-daa!”, unde veți descoperi ,,tutoriale ce îți sar în ajutor în Călătoriaa de zi cu zi”.

DSCF9187

Mie mi-a plăcut foarte mult Călătoriaa. Sigur vă veți îndrăgosti și voi de ea!

Cu drag,

Dana💎

Lasă un răspuns

