Sticla Fitness Detox: hidratare cu stil

Am aflat despre minunăția aceasta de pe Facebook, când o reclamă m-a ,,dus” pe site-ul oficial al firmei. Țin minte că în weekendul în care am descoperit-o, am stat geană pe site să văd dacă se reînnoiește stocul. N-am avut noroc. Nerăbdătoare din fire, am trimis celor de la WOW un mesaj pe Facebook, în care i-am întrebat când voi putea intra în posesia sticlei. Mi-a plăcut foarte mult faptul că am primit un răspuns prompt și foarte prietenos. Nu îmi rămânea decât să aștept, cumințică, să treacă zece zile.

A doua zi, la facultate, una din colegele mele scoate ceva din geantă și pune acel obiect pe bancă. Când am văzut că e chiar sticla în jurul căreia s-a ,,învârtit” întregul meu weekend, am început să râd (true story, Bianca poate confirma). Eram, în același timp, bucuroasă că o pot inspecta…,,pe viu”. A fost dragoste la prima vedere și răbdarea mea…m-a părăsit.

Întâmplarea a făcut ca în ziua în care sticla a reintrat pe stoc, să fie disponibilă în mai multe culori: clasicul roz, verde și portocaliu. Am comandat patru, două roz și două verzi (eu am păstrat doar una roz). Coletul a ajuns a doua zi (adooor când se întâmplă asta). Din cele patru sticle, s-a întâmplat ca tocmai cea care a ajuns la mine să aibă un mic defect din fabrică. Posesoarele celorlalte trei sunt foarte mulțumite de ele. Am trimis poze și mesaje către WOW TEA, iar ei mi-au răspuns imediat că îmi vor înlocui produsul fără niciun alt cost suplimentar. Am apreciat foarte mult faptul că mi s-a răspuns la mesaje foarte repede, chiar și seara, la ora 20:00 sau 00:00 (da, mi-au lăsat mesaj la ora asta pentru a mă asigura că totul se va rezolva și pentru a-mi ura o seară frumoasă, how cool is that?).

În câteva zile am primit noua sticlă Fitness Detox și de atunci suntem nedespărțite. E…altfel. Pe lângă faptul că se diferențiază de sticlele obișnuite, e și foarte practică. Are 600 de ml, este fabricată dintr-o sticlă destul de groasă, iar partea care unește cele două componente din sticlă, dintr-un plastic tare. Deși poate fi umplută în totalitate cu fructe și apă, mie îmi place să pun fructele doar în partea de jos a sticlei. Eu o umplu cu apă in jur de 3-4 ori pe zi. Sunt foarte bucuroasă că am descoperit-o acum, înainte de a veni vara, pentru că știm foarte bine că este esențial să ne hidratăm în zilele caniculare. Sunt sigură că acum, ,,căratul” unei sticle de apă nu mi se va mai părea o povară.

DSCF9084

Am plimbat-o și prin Cluj (mai multe despre mica mea escapadă, în următorul articol). 🚗❤️

DSCF9095

Le sister posing for me. 📷

Abia aștept să încerc și celelalte produse ale lor, sticlele cu infuzor pentru ceai și ceaiurile pentru detoxifiere. Pe toate le găsiți aici.

Este foarte important să avem grijă de noi. În fond, dacă organismul nostru este sănătos, asta se va reflecta și în felul în care arătăm. Despre asta vom mai discuta aici, pe blog, așezate pe canapeaua pufoasă despre care v-am spus în primul articol.

Cu drag,

Dana💎

Un gând despre “Sticla Fitness Detox: hidratare cu stil

Lasă un răspuns

