Un atelier cu C în față: flori, pisici și artă

Mamei îi plac trandafirii galbeni. În fiecare an, de ziua ei, de 8 Martie, de Florii și alte ocazii, ea primește, de la toată lumea, trandafiri galbeni. Anul acesta am vrut să-i ofer un buchet ieșit din comun, dar, totuși, pe placul ei. Nu aveam nici cea mai mică idee ce și cum să fac. Până când, într-o zi, am găsit o poză pe facebook în care era înfățișată o pisică alături de câteva flori. Așa am decoperit Catelier. Simpatic nume.

08

Foto: Catelier

Am cercetat minute în șir pagina de care aparținea poza și m-am simțit ca într-o galerie de artă: aranjamente florale multicolore, tablouri cu flori, buchete de mireasă, trandafiri ,,împodobiți” cu note muzicale, coronițe și multe alte obiecte impecabil lucrate, totul din…hârtie! Găsisem, fără să vreau, exact ce căutam. Am ales să îi comand mamei un aranjament format din doi trandafiri albi, cu note muzicale,un trandafir galben și patru rozete galbene, bineînțeles! Toate florile urmau să fie aranjate într-o vază micuță, înfășurată în fir de cânepă, cu o fundiță marsala legată în partea de sus. În trei zile aranjamentul a fost gata și mi-a întrecut așteptările, îmi venea să îl păstrez pentru mine.

Unii pot considera asta un moft, eu îi zic defect profesional, având în vedere specializarea pe care o studiez,  însă pentru mine e esențial, atunci când plasez o comandă prin mesaj privat sau apel telefonic, felul în care mi se răspunde, informațiile ce mi se oferă, limbajul folosit de persoana cu care comunic. Din acest punct de vedere, persoana care mi-a răspuns la mesaj a știut să mă asculte, să înțeleagă ce anume îmi doresc, să îmi ofere sugestii și să mă facă să am încredere în ea. Ulterior, când am mers sa ridic comanda, mi-am dat seama că e o persoană tare faină!

Acum, să revenim la partea cu pisica. După ce am ridicat aranjamentul, vrând să-mi iau şi pentru mine unul, să am pe birou flori care nu se ofilesc niciodată, am reluat vizionarea pozelor de pe pagina de Facebook. Am aflat, dintr-o descriere a unei poze, că cei de la Catelier au un spaţiu special amenajat pentru pisicile şi, uneori, în limita spaţiului de care dispun, căţeii fără adăpost şi că încasările lor sunt folosite în întregime pentru îngrijirea pufoşeniilor. După ce sunt puse pe picioare (patru, mai exact), ele sunt oferite spre adopţie. A fost minunat să descopăr şi poze cu animăluţele, în momentul în care ajungeau la Catelier şi apoi poze cu ele în ,,casă nouă”. M-a impresionat iniţiativa acestor oameni talentaţi, care, deşi ar putea genera venituri serioase pe care să le păstreze pentru ei, au ales să îmbunătăţească viaţa altor suflete, fie ele şi necuvântătoare.

Încurajez talentul, bunătatea şi arta. Încurajez tot ce e frumos, tot ce ne colorează viaţa şi ne aduce un zâmbet pe buze. În momentul în care zâmbim şi suntem fericiţi, suntem mai frumoşi şi mai sănătoşi. Eu cred că florile, indiferent dacă sunt naturale sau din hârtie şi animalele contribuie la starea noastră de bine, iar acesta este şi motivul postării mele.

DSC_8639 copy

Foto: Catelier

Dacă doriţi un aranjament floral sau o pufoşenie, găsiţi Catelierul aici. Cât despre aranjamentul pentru mine, nici acum nu m-am putut decide. Îmi plac mult cele din poza de mai jos…şi încă alte zece, douăzeci.

DSC_0305 copy.jpg

Foto: Catelier

Cu drag,

Dana 💎

2 gânduri despre “Un atelier cu C în față: flori, pisici și artă

  1. Dana, cuvintele tale ne-au facut sa ne tremure mustatile 🙂 In calitate de reprezentant Catelier, designer de flori si iubitoare de patru labute, iti multumesc si sper ca acesta sa nu fie ultimul articol pe care il scrii despre noi!!!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

